Western Australia

South Perth

De dag begon druilerig. De regen (waarvan een buschauffeur gisteren zei dat die er weinig was deze tijd van het jaar) maakte ons wakker. De was! Die was buiten op het terras blijven staan, zucht.

We huren een appartement in een woonwijk. Het is geen bijzonder appartement maar alles wat je nodig hebt is er, en er zijn winkels en ov in de buurt.

We maakten er vandaag een makkelijke dag van. Geert heeft erg veel last van zijn rug en Yfke heeft helemaal geen zin om naar buiten te gaan. Die is druk met alle nieuwe speeltjes.

We doen dus weinig. Wandelingetje naar de buurtsuper, koffiewinkel en de speeltuin. Meer werd het niet. Maar ook daarvoor heb je vakantie.

Morgen gaan we al op tijd naar de camperverhuurder. En ik hoop van ganserharte dat Geert zijn rug dan weer wat beter is. Al is het maar omdat ik anders met het gevaarte moet gaan rijden.... Ik voorspel in dat geval een zeer korte rit, op naar de dichtst bijzijnde camping.

Petra

Sterkte voor Geert hoop dat het snel opknapt.

Jan

Geert sterkte. Kan je daar niet fysiotherapeut op zoeken.

Marinka

O jee Geert, sterkte met de rug. Hopelijk staat het jullie avontuur niet in de weg ?.
Top dat jullie Frank zijn cadeau al hebben gescoord ???. Groetjes van ons 4-en

Jeroen

Sterkte met je rug. Lopen lopen lopen zijn is altijd het advies. Sterkte

Eddy, Ina en Daphne

Geert sterkte met je rug, hopelijk gaat die pijn snel weer over.

Henny van Burink

oh je dat is niet fijn rugpijn maar een mini geluk jij kan ook auto rijden ...jullie gaan dus nu per camper australie bekijken begrijp ik nou goede reis morgen en Geert sterkte met je rug

Henny van Burink

al foto's gemaakt??

natasha

haha wat een heerlijke verhalen! Humor. Ach joh. Geert plat op zijn rug in de camper en jij gewoon gaan met die banaan!

Brian

Ojee, heel veel sterkte!