Western Australia

9 mei Ledge Point - Port Denison

De dag begon met een flinke ronde op de skelter. Daar konden we niet onderuit.

Met frisse tegenzin moest dametje de skelter rond een uur of 10 toch inleveren en gingen we op pad. Gisteren waren we niet zo ver gekomen als we gewild hadden, dus we hadden meer kilometers voor de boeg dan we eigenlijk leuk vonden. Maar van je plan afwijken blijft mogelijk, dus gaan maar.

Eerste stop, na ongeveer anderhalf uur: The Pinnacles. De foto’s spreken voor zich. Erg bijzonder, deze gesteenten midden in de woestijn.

Natuurlijk is er een winkeltje, en die valt niet te ontwijken. Ook door het winkeltje dus…

Weer op pad. De volgende stop was voor de lunch. Bij “ Kangoeroe Lookout”. Daar zou je kangoeroe’s in het wild moeten kunnen spotten. Not! Maar wel lekker even de benen gestrekt en een broodje gegeten.

Nu werd het toch tijd dat we wat kilometers gingen maken. En dat lukte! We zijn aangeland in Port Denison. We hebben een plekje met uitzicht op de Indische Oceaan toegewezen gekregen. Er is hier verder weinig te beleven, maar de zonsondergang was spectaculair! En dat vonden wij niet alleen, want het wandelpad stond vol met mensen die een moment namen om even te kijken naar de zon.

We hebben inmiddels gegeten, en nu het donker is zitten we in de camper. Bijna tijd voor bed voor Yfke. Ook hier is weer (bijna) geen Wifi, dus dat is wederom pech hebben. Op Geert zijn telefoon werkt You Tube wel, dus die is in beslag genomen door de kleine dame.

Prima tijd voor ons om de plannen voor morgen te smeden. Laterssss!

Henny van Burink

oh zo leuk weer te lezen oh lief van papa om Yfke de mobiel te geven tja is ze zoet haha