Western Australia

Fremantle

18 mei Hyden (Waverock) - Fremantle

De ochtend begon fris, het was maar 10 graden in de camper. Dat was voor het eerst. We hebben maar eerst de kachel aangezet voordat we onder de dekens vandaan zijn gekomen. Ook voor het eerst.

Voordat we aan de terugreis zouden beginnen is er eerst nog flink gespeeld in de speeltuin naast de camper, en daarna zijn we naar De Gapende Nijlpaard geweest. Die rots ligt aan de andere kant van Waverock, dus die konden we niet overslaan. De rots ziet er echt uit als een Nijlpaard die zijn mond open heeft. Yfke durfde er eerst ook niet in te gaan staan, want stel je je voor dat hij zijn mond dicht zou doen.

Na een paar foto’s gemaakt te hebben gingen we weer op pad. Gisteravond zagen we nog enkele kangoeroe’s op de parkeerplaats, nu zagen we zelfs geen vogeltje. Nou ja, de kangoeroe’s waren al een bonus geweest.

We doen weer het grootste deel van de dag over de reis terug gedaan. We stopten bij een lokaal cafe onderweg. Het zag er niet uit, maar het eten was prima.

Nu zijn we weer terug in Fremantle. Morgen is de bruiloft van het jaar, en daar is hier toch meer aandacht voor dan ik had verwacht. Je kunt op verschillende plaatsen live kijken, en wellicht pakken we er nog wel een stukje van mee. We gaan morgen in elk geval weer met de bus naar Fremantle. Dit keer voor het scheepswrakken museum. En verder? Ach, we zien wel wat de dag gaat brengen.

Eddy, Ina en Daphne

Heerlijk zo lekker relaxed op vakantie. Top en mooie foto's en jawel wij zagen ze gelijk alle 3 ons aankijkende kangoeroes. Veel plezier.

Henny van Burink

oh wat leuk zeg die foto's vooral die van de nijlpaardrots