Western Australia

Midtown en Caversham

20 mei Caversham

Er blijkt een outletcentrum a la Bataviastad in de buurt. Daar moeten we natuurlijk een kijkje nemen, en het ligt op de route naar onze volgende bestemming in Midtown, dus dat komt heel mooi uit. We willen vandaag naar Whiteman park. Daar waren we al eerder voor het wildpark (waar je de kangoeroe’s kon voeren, aan het begin van de vakantie) maar er is ook een Motormuseum, en een traktor museum. En wie Geert kent, weet dat hij daar maar moeilijk aan voorbij kan gaan. Daarnaast kun je er met een oud trammetje, en is er een treinspoor.

Maar het was in het outletcentrum ook goed toeven, dus we komen later aan dan gepland. Het traktormuseum lukt nog, maar het motormuseum staat op het punt van sluiten als we daar aankomen. De tram en de trein wordt helemaal niets meer gezien het tijdstip. Dan maar naar de camping in Midtown. Morgen weer een dag! De laatste volledige dag in West-Australie.

Henny van Burink

oooooooooooooh tje al weer richting huiswaards oooh jammer he maar wel veeeel gezien en beleefd

Pepi

Leuke berichtjes alleen dat met Yfke vinden we niet leuk. Maar heb maar veel plezier het is gauw voorbij. Doei