Western Australia

De laatste volle dag (21 mei)

Het einde van onze tijd in Australië komt steeds dichterbij. Nog een hele dag. Morgen (dinsdag) moeten we de camper uiterlijk 15 uur inleveren. We hebben besloten daarom morgen de resterende tijd door te brengen in Whiteman Park zodat Geert nog op zijn gemak het tractormuseum en motormuseum door kan. Er is een flinke speeltuin bij en een restaurant, dus dat wordt zwaar afzien morgen. Zeker als je bedenkt dat het er ook krioelt van de kangoeroe’s.

Voor vandaag hadden we daardoor wel ineens geen plannen meer. We besloten daarom de Winetrail van Swanvalley te rijden. Dat is een rondrit van zo’n 32 km tussen de wijnranken, brouwerijen en galleries door. Maar we merken al snel dat er op maandag weinig open is, dus het verveelt ook al snel.

We besluiten daarom gelijk maar door te rijden naar de camping waar we ook begonnen zijn: Perth Big 4. Het is in de buurt van Whiteman Park en ook vlakbij de luchthaven. We weten dat er een prima speeltuin bij is, en zo het wordt een rustige middag.

Eind van de middag ben ik begonnen met inpakken, en ik ben blij toe, want onze spullen gaan natuurlijk niet meer in de twee reistassen passen die we mee hebben. Zoals gewoonlijk moet er een tas bij gekocht worden. Niet dat we nu zoveel gekocht hebben, maar onze reistassen (2 terwijl we er 3 mochten) zaten gewoon errug vol. En we zijn allemaal schuldig aan het verzamelen van extra spullen. UGGs voor mij (oke, 2 paar UGGs), kleding voor Geert, en meer speelgoed van Yfke dan we van plan waren te kopen…

Morgenochtend de laatste spullen inpakken, en een doekje door de keet. Dan nog ergens een nieuwe gasfles zien te scoren en we zijn klaar voor vertrek. Dubai here we come! Nu maar eens gaan zien wat we daar de komende 2 dagen kunnen beleven. :)

Jan

Geniet er nog maar even van.?

Petra

Geniet ervan en veel plezier in Dubai. En vooral een goede vlucht naar huis.?????

Sandra

Veel plezier de laatste dag .
Leuk jullie verhalen te lezen .
Geniet nog lekker ☀️?

Marinka

Geniet nog even en een goede reis naar Dubai! Groetjes ?‍?‍?‍?

jeroen

leuke verhalen en veel plezier in dubai

Henny van Burink

oh ja jammer he maar supper leuk gehad he nou goede reis alvast morgen dat is ri Dubai dus???

Eddy, Ina en Daphne

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben, veel plezier de komende dagen in Dubai.

peppi

Geniet er nog maar even van en dan een lange vlucht terug naar huus het is hier ook warm op het moment dus nog veel plezier gewenst doei.

Natasha

Huh, nu al weer terug? Jezus tijd vliegt. Hoop dat jullie genoeg herinneringen hebben om op te teren!
Fijn dat ik virtueel een stukje met jullie mee mocht reizen.

Goede reis, en spreek je snel!