Western Australia

ff tussendoor

Iedereen bedankt voor de reacties tot dusver! Wordt zeer gewaardeerd. Blijf dus lekker zo door gaan!

Groetjes Geert en Cynthia

@ Brenda: rijden gaat prima met de camper.Hetgeval is wel 7.10lang maar het gaat goed. Ook het links rijden valt best mee. Het scheelt dat het stuur rechts zit, en depedalen precies zoals we gewend zijn. Schakelen met links is wel lastig, we harken regelmatig rechts naar de pook

Wink

@ Saskia: Je bent nu een week aan he twerk bij Ahold. Hoe bevalt dat?

@ Mama: wanneer staatje operatie gepland?Is dat al bekend?

Reacties

Reacties

Rina

Wat een geweldige reis maken jullie en zo geniet ik er ook nog van liefs uit het zonnige Nederland

sinus

Die datum komt na 15 oct als jullie terug zijn dus geen zorgen gr S

Saskia

Hey vakantiegangers, ik volg het allemaal, leuk hoor! Ik heb een hele leuke, drukke week achter de rug. Twee weken introductie programma, erg goed geregeld allemaal. En natuurlijk ziek geworden, maar met paracetamol, keeltabletten en neusdruppels de week doorgekomen. Maar gisteravond ingestort...pfff vandaag ook maar als een dweil. Gelukkig schijnt het zonnetje en ik heb ik wat vitamine opgedaan in de tuin:-). Veel plezier nog!

Rensje.

Hoi ik volg jullie dus ook,geweldig mooie reisverslagen.Kijk er ieder keer weer naar uit om jullie belevenis te volgen.Nog een fijne vakantie toegewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!