Western Australia

10 oktober, West Beach

Vanochtend stond het outlet winkelcentrum hier vlakbij op het programma. We waren er al om half 10. Zie je wel dat we vroeg kunnen opstaan? Als het maar om iets belangrijks gaat :).

Het niet-winkelen van de afgelopen 20 dagen werd ruimschoots ingehaald! Na het outletcentrum zijn we naar Glenelg gereden. Daar was niet zoveel te beleven. Het was ook absoluut geen strandweer.

Vanaf Glenelg kun je met de tram naar Adelaide. In een half uurtje wordt je in het centrum afgeleverd op Rundle Mall. Ja, je leest het goed: Mall. Weer winkels dus!

Halverwege Rundle Mall is het Nationale Immigratiemuseum gevestigd. Daar hebben we ook een kijkje genomen. Je moet tenslotte wel een klein beetje cultureel blijven doen...

Eind van de middag weer met de tram terug naar Glenelg en dit keer kwam er wel een conducteur dus moest de reis ook betaald worden. Heen hadden we mazzel en reden we gratis mee.

Inmiddels zijn de Eastpaks weer gevuld met onze spullen, en is de camper ook al voor een deel schoon.

Morgen, na het inleveren, zullen we op Reismee zetten hoeveel kilometer we uiteindelijk hebben gereden. De geplande route was 3050 kilometer, en schroom niet om een gokje te wagen naar het werkelijk aantal kilometers... We zijn nieuwsgierig genoeg naar jullie idee en zetten er daarom een koelkastmagneetje op in.

Bij benadering weten we het natuurlijk al, en het is zeker geen 3050 geworden, ha ha ha.

Brenda

31377

Brenda

o, dat is wel erg veel. Ik bedoel 3137. Misschien gok ik nog wel een keer. Mag dat?
succes met schoonmaken...

Ronald

We moeten het doen met onvoldoende info (haha) dus wordt het idd gokken, mede gelet op het zo nu en dan verkeerd rijden :-)

Ik ga voor 4.200km

pepi

ik schat door de omwegen van jullie 3500 km. Moet het vliegtuig een aanhanger hebben

jeroen

4123 km