Western Australia

11 oktober, West Beach, Adelaide

Het is 3931 kilometer geworden! En tja, dat heeft niemand geraden (hoewel Mem en Jeroen dichtbij waren. Dus alle gokkers krijgen een koelkastmagneetje. Wel zo eerlijk! Zelfs Brenda, hoewel haar eerste gok wel extreem hoog was, ha ha ha.

Het was vandaag de dag waarop ons huisje op wielen weer terug moest naar zijn soortgenootjes. Jammer, maar het is niet anders. De 22 dagen zijn omgevlogen, maar we hebben zo'n beetje alles kunnen doen en zien wat we vooraf in gedachten hadden.

Juist vandaag werden we pas om 9 uur wakker, en op elk caravanpark wordt je geacht rond half 10 opgekrast te zijn. Nu is men daar niet zo heel streng in, maar wij hadden nogal wat extra werk. Rond half 12 vertrokken we uiteindelijk. Alle tanks geleegd, de camper met de Franse slag schoongemaakt en zoveel mogelijk gravel uit de wielkasten verwijderd. Het zien van gravel op de auto kan reden zijn om je een boete te geven omdat je je dan niet aan je contract hebt gehouden, en dat willen we natuurlijk niet.

Voordat we naar Noord Adelaide reden om de camper in te leveren zijn we eerst nog even terug gegaan naar het outletcentrum om een jas voor mij te kopen, en nog weer 2 shirts voor Geert. Dat brengt het totaal aantal t-shirts op 7 :). Daarna door naar het hotel.

We hadden vooraf gebeld of we ietsje eerder konden inchecken, en dat kon. We verblijven in Boutique Hotel Adabco. Een sjieke bedoening, joh! Wat een verschil met het hotel in Sydney...

Na het inleveren van de camper zijn we met de bus terug de stad ingegaan, om daar vervolgens op de gratis tram te stappen naar de overdekte markt. Die grenst aan China Town, en ook dat is leuk om eens te zien. Ten slotte zijn we nog de botanische tuin in geweest en nog een tijdje van de zon genoten en vanavond zijn we bij de Italiaan om de hoek bij het hotel heerlijk gegeten.

Morgen onze laatste dag in Australie. We gaan het rustig aan doen om te voorkomen dat we erg moe het vliegtuig instappen... In elk geval staan een bezoekje aan het Aboriginal Centrum en Ayers House op het programma, voor de rest hebben we geen plannen.

Ina en Gerard

Beste Cynthia en Geert,

Jullie avontuurlijke huwelijksreis zit er bijna op, zoals we in het laatste reisverhaal hebben kunnen lezen. Wij hebben jullie van dag tot dag mogen volgen: we lazen jullie teksten met plezier en waren geboeid door de vele mooie foto’s. Rest ons nog jullie een hele fijne, en ontspannen terugreis te wensen en een behouden thuiskomst.

Hartelijk groet,

Ina en Gerard

Jeroen en familie

We zien jullie hopelijk snel na onze vakantie om alle verhalen nog eens te horen en alle aankopen te zien. Het Album zal gezien alle foto's nog een hele klus worden. Goede trip naar huis

Liefs uit Emmen

Rensje

Geniet nog even,ik heb van jullie reisverhalen en foto,s genoten.Een goede en veillige reis naar huis.

Groetjes Rensje.

mem

jammer, het zit er weer op. heel goede reis terug gewenst. groetjes