Western Australia

5 en 6 oktober, weer naar huis...

We hebben niet te best geslapen. Geert is nog steeds niet helemaal fit, maar omdat we een late check-out hebben geregeld bij het hotel hoeven we ons niet te haasten. Om de hoek zit een Duitse bakker die zalige belegde broodjes verkoopt, dus daar ontbijten we. Het hotel doet niet aan ontbijt.

Om 5 voor 11 checken we uit, de shuttle staat al op ons te wachten, en omdat met ons er bij de bus vol zit gaan we in een keer door naar de luchthaven.

De check-in was even lastig. De boarding kaarten voor de eerste vlucht werden alsnog geprint, maar daarbij ging wat mis, waardoor ook de check-in voor de tweede vlucht opnieuw moest. Onze koffers wogen samen 37 kilo. Netjes toch? We kunnen het wel...

De vluchten verlopen voorspoedig, maar de stopover in Kuala Lumpur ervaren we als lang, en omdat het voor ons inmiddels ongeveer middernacht is, is het lastig wakker blijven. Eenmaal weer in het vliegtuig heb ik het opstijgen bijna niet meegekregen en was volledig knock-out.

Al met al viel het mee. Natuurlijk zijn we moe van de reis, maar het was goed te doen.

We werden heel lief opgehaald, dus we waren al om half 9 thuis. De uitdaging van vandaag is wakker blijven, en daar gaan we goed ons best voor doen.

Iedereen enorm bedankt voor het meelezen, en alle leuke en lieve reacties natuurlijk. Eigenlijk hoop ik dat iemand in onze kring van lezers het stokje overneemt. Van wie zal het eerstvolgende reisverslag zijn die ik mag lezen? Ben benieuwd....

Sinus

Fijn dat jullie weer thuis zijn.